OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Erfaren administratör sökes till Adeccos uthyrningsverksamhet Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag och sysselsätter varje dag 700.000 personer och ger cirka tre miljoner människor jobb under ett år.I Sverige finns vi på över 45 orter och är ett av de ledande bemanningsföretagen med cirka 4.500 anställda.Vi söker omgående en administratör till vår uthyrningsverksamhet.Du kan vara ny utexaminerad dock krävs att du har någon erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.Du vill med hjälp av oss på Adecco skaffa dig ytterligare erfarenheter och starta din karriär som ambulerande konsult.Rollen som ambulerande konsult innebär att du kommer att bli uthyrd för att utföra diverse administrativa uppdrag hos Adeccos kundföretag runt om i Göteborg. Ditt första konsultuppdrag kommer att vara inne på ett av Adeccos kontor i centrala Göteborg.Du kommer främst att ge stöd till företagets innemedarbetare i deras administrativa uppgifter.Dina arbetsuppgifter kommer att vara mycket varierande och kommer att ställa mycket höga krav på dig att vara initiativtagande och självgående och att du har en förmåga att strukturera upp ditt arbete.Du kommer bland annat att formulera och publicera annonser, söka kandidater och göra CV granskningar.Vidare kommer du att ha telefonkontakt med kandidater, göra kortare telefonintervjuer för att sedan boka in intervjuer.För att trivas i rollen på ditt första uppdrag och i rollen som ambulerande konsult på Adecco behöver du vara en utåtriktad person med hög integritet.Då du ofta hamnar i nya situationer och med nya kollegor och arbetsplatser ställs det krav på att du ska vara en serviceinriktad och tillmötesgående person för att verkligen trivas i en sådan roll. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.Tillsättning: Omgående Sök tjänsten via vår hemsida www.adecco.se (vakansnummer: 181/34873) Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.