OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder. I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder. Adecco arbetar med Staffing Services, Recruitment, Outsourcing samt Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Till vårt lokalkontor i Fagersta söker vi nu efter fler konsulter till vår verksamhet. Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens. Adecco i Fagersta söker nu kvalificerade administratörer till vår uthyrningsverksamhet för arbete hos våra kunder. Som administratör är det vanligt att du arbetar med dokumenthantering, tidrapportering, arkivering och fakturering. Vi söker dig som minst har gymnasiekompetens och ett krav är att du har antal års arbetslivserfarenhet, gärna inom administration. Det är också meriterande att tidigare ha arbetat i affärssystemet Movex samt har goda färdigheter i Officepaketet. Som person är du servicemedveten, stresstålig, noggrann och lyhörd. Du trivs både att arbeta i grupp såväl som självständigt och du har en god initiativförmåga. Vi tror att du är positiv och glad och vill jobba med service. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande.