OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Adecco Office & HR söker nu en förvaltningsassistent till vår uthyrningsverksamhet. Du kommer att arbeta på ett fastighetsbolag i lokala Göteborg.Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av kontraktsupplägg, kontraktsskrivning, momshantering samt viss fakturahantering. Vi söker dig som tidigare arbetat inom fastighetsbranschen och har god kännedom inom området.Erfarenhet av momshantering är ett krav.Du ska ha arbetat i systemen Fasnet (fastighetsprogram) och Capitex samt ha goda kunskaper i Officepaketet.Meriterande är om du även har kunskaper i Baltzar. Som person är du öppen, social och kreativ.Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.Intervjuer kommer att hållas löpande så välkommen med din ansökan redan idag!Du söker tjänsten genom att först registrera ditt CV på www.adecco.seoch därefter ansöka.