OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker HR-administratör till internationellt bolag Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adeccos kontor Automotive Professionals i Göteborg rekryterar tjänstemän till fordonsindustrin inom områdena ekonomi, logistik, inköp, HR och administration.Adecco är auktoriserat.Arbetsuppgifter Adecco söker en HR-administratör till vår uthyrningsverksamhet.I din utmaning ingår att med ett konsultativt arbetssätt ge administrativ support i HR frågor med inriktning på registrering av lönegrundande uppgifter, avtalsskrivning, förmåner, ledigheter, pensioner och tidsredovisning.Du utvecklar dig själv och organisationen ytterligare genom att driva flertalet personalinriktade projekt vilka många bygger på att korrespondera samt interagera med olika interna och externa aktörer.Arbetsuppgifterna ställer krav på att du kan arbeta såväl självständigt som i grupp.Personliga kvalifikationer Vi söker dig med ett brinnande intresse för HR-frågor och en eftergymnasial utbildning inom personalområdet.Du har erfarenhet av personaladministration, löneadministration, callcenter eller annat administrativt arbete.Din personlighet präglas av att du är serviceinriktad, driven och noggrann samt har lätt för att skapa och utveckla interna och externa relationer.Du klarar dessutom av att ge en professionell service trots att tempot är högt, arbeta proaktivt samt finna individuella problemlösningar för att ge bästa tänkbara service.