OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker inköpsassistent Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adeccos kontor Automotive Professionals i Göteborg rekryterar tjänstemän till fordonsindustrin inom områdena ekonomi, logistik, inköp, HR och administration.Adecco är auktoriserat.Arbetsuppgifter Adecco söker en inköpsassistent till vår uthyrningsverksamhet.Arbetsuppgifterna består av att ge stöd till inköpare samt att hantera administrativa arbetsuppgifter kring arbetet.Arbetet innebär även mycket kontakter med leverantörer.Erfarenhet Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta inom inköp alternativt har annan erfarenhet av att arbeta administrativt och har ett intresse för inköpsfrågor.Vi ser att du tidigare har arbetat backoffice eller med kundtjänst.Du som söker har även mycket goda kunskaper i engelska samt har vana av att arbeta med datorn som redskap.Personliga egenskaper Du som söker bör ha stark kundorientering och tycka att det är roligt att ge service.Det är viktigt att du på ett bra sätt kan bemöta och kommunicera människor.Vi tror att du som person är noggrann och utåtriktad. Vad kan Adecco erbjuda dig?Adecco söker dig som vill ha en snabbare, enklare och mer flexibel arbetsmarknad.Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och du bygger upp ett värdefullt kontaktnät.