Adecco söker innesäljare

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco söker en innesäljare till en av våra kunder inom vår uthyrningsverksamhet. Kunden är marknadsledande i Sverige inom sin sektor. Detta är ett längre uthyrningsuppdrag med en eventuell chans till anställning hos kunden.Arbetsuppgifter -Sälja utbildningspaket till både nya och befintliga kunder -Koordinera utbildningarna med respektive deltagare/kund -Ordna specifika lösningar till kunden, se till att ha hög servicenivå och kundnöjdhet.-Mycket kontakt med kunder (Ett måste att ha ett professionellt bemötande) -Vana av förhandlingar är meriterande -Sköta allt från införsäljning till fakturering av utbildning, ha hand om alltfrån "ax till limpa" Personliga egenskaper -Självgående som person -Ödmjuk - Trevlig -God förmåga att bemöta kunder på ett professionellt sätt -Gillar att göra affärer Kvalifikationer -Erfarenhet av telefonförsäljning är ett krav -Goda kunskaper av Officepaketet är ett krav -Akademisk bakgrund är meriterande -Erfarenhet inom utbildningsområdet är meriterande Vad erbjuder vi?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Tjänsten som innesäljare/utbildningssamordnare kommer att tillsättas så fort som möjligt, tjänsten avser heltid med i övrigt sedvanliga kontorsarbetstider.Som konsult är du anställd i Adecco Sweden AB och jobbar som utbyrd på uppdrag till våra kunder som matchar din kompetens. Intresserad?Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.

Sammanfattning

Liknande jobb


22 november 2024