OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag.I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen.Dina arbetsuppgifter består i första hand av att besvara kundförfrågningar via telefon, fax och e-mail.Frågorna handlar oftast om betalningsfrågor, adressändring etc.Förutom kundkontakten förekommer en del administration också i tjänsten. Vem söker vi?Vi ser dig som en glad och positiv person som har tre-fem års arbetslivserfarenhet och minst ett halvårs erfarenhet av kundtjänstarbete.Det är viktigt att du har ett trevligt sätt att bemöta folk och är förtroendegivande. För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.Uppdraget är på lång sikt.Arbetstider 8-17 Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.