OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker Konsult för administrativt uppdrag på 50% Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 60 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling. Adecco i Borås söker nu en person för administrativt uthyrningsuppdrag hos vår kund.Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna är följande Allmänna kontorsgöromål Arkivvård Löpande kontroll/beställning av ex. kontorsmateriel, kaffe, återvinningskärl mm Vara behjälplig att svara i växeln Vid behov ta in offerter och presentera sammanställningar Sköta om felrapporteringar/beställningar till ex vaktmästare mfl Hålla koll på skrivarparken Vissa HR uppgifter Erfarenhet Du bör har någon form av erfarenhet av liknande tjänster samt en personlighet som innebär att du är initiativtagande, kan se vad som behöver göras, driven och flexibel.Personliga egenskaper För att trivas i rollen som konsult är det viktigt att du är flexibel, kan anpassa dig efter gruppen och har en ödmjuk inställning. Fakta om anställningen Tjänsten är en 50 % anställning med stor chans till utökad tid upp till 100% på sikt.. Du blir anställd av Adecco och uthyrd till kund.Då intervjuer kommer att hållas löpande är du välkommen in med din ansökan redan idag!Du ansöker genom att registrera ditt CV på www.adecco.se och därigenom skicka in din ansökan.