OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 60 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Adecco i Kungsbacka/Varberg söker nu en kontorsassistent för heltidsuppdrag, med start omgående. Arbetsuppgifter: - Registervård, huvudsakligen i kundregister - Underhåll av användarkonton - Uppmärkning/registrering av datatillbehör - Beställa datatillbehör till företagets lager Du som söker skall ha: - Gott ordningssinne - Goda kunskaper i officeprogrammen - Kunskap i engelska tal och skrift - Skinn på näsan - Samt vara flexibel och kunna "hugga i där det behövs" Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet!Urval sker löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan snarast möjligt.Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail.Välkommen med din ansökan!