OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen.Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Nu söker vi en Kundtjänstmedarbetare till en utav av våra kunder. Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med ordermottagning och allmän kundservice avseende förfrågningar och beställningar.Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att ta emot inkommande telefonsamtal, identifiera frågeställningar samt snabbt och korrekt ge kunden begärd service eller svar på frågor gällande Ragn-Sells tjänster och produkter.Parallellt ansvarar du för att inregistrerade uppgifter håller hög kvalitet eftersom dessa genererar arbetsorder som i sin tur är underlag för fakturering.Vem söker vi?Vi ser att du har erfarenhet av kundtjänst/orderadministration eller motsvarande..Du har en god datavana, d v s är van att arbeta i moderna affärssystem samt MS Office samt behärska svenska väl i tal och skrift. Du som söker tjänsten har en mycket välutvecklad servicekänsla, är driven och kommunikativ samt har en god samarbetsförmåga Arbetsbelastningen kan bitvis vara rätt hög vilket ställer krav på god organisationsförmåga samt förmåga att arbeta i stressade situationen med bibehållen kundfokus. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående. Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Tjänsten ska tillsättas ganska omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.