OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker kvalificerad chefssekretare Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adeccos kontor Automotive Professionals i Göteborg rekryterar tjänstemän till fordonsindustrin inom områdena ekonomi, logistik, inköp, HR och administration.Adecco är auktoriserat.Arbetsuppgifter Adecco söker en kvalificerad chefsassistent för uthyrning till vår kund inom fordonsindustrin.Arbetet innebär att vara administrativ support till chef på hög nivå inom ett internationellt företag.I arbetsuppgifterna ingår sedvanliga sekreteraruppgifter såsom att boka möten och resor, arrangera konferenser, föra protokoll vid möten, framtagning av presentationsmaterial, ekonomiska uppgifter samt övriga administrativa uppgifter.Erfarenhet Vi söker dig som flera års erfarenhet från att arbeta som chefssekretare eller assistent till högre befattning.Du bör tidigare ha arbetat i internationell miljö samt ha mycket goda kunskaper i engelska.Andra språk samt vana av olika IT-system är meriterande.Personliga egenskaper Du som söker bör ha ett utpräglat servicetänkt samt vara noggrann, strukturerad och stresstålig.Andra egenskaper som värderas högt är förmåga att ta egna initiativ, hög integritet samt god kommunikationsförmåga. Vad kan Adecco erbjuda dig?Adecco söker dig som vill ha en snabbare, enklare och mer flexibel arbetsmarknad.Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och du bygger upp ett värdefullt kontaktnät.