OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag.Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se Nu söker vi omgående en ordermottagare för uppdrag hos kund Vidare är din roll är att stötta en säljare med administrativa arbetsuppgifter och ha daglig kontakt med kunder.Det kan även förekomma deltagande på mässor. Erfarenhet Vi söker dig som har flera års erfarenhet av arbete som administratör och/eller ordermottagare inom ett internationellt företag.Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och i engelska, såväl i tal som i skrift och trivs med att arbeta självständigt.Önskvärt är om du även behärskar franska. Personliga egenskaper Som person är du serviceminded, kundfokuserad och självständig i ditt arbete.Vidare är du strukturerad, rak och ärlig samt har en positiv inställning.Vid anställning kommer stor vikt att läggas vid din personliga lämplighet. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag.Uppdraget är med start i början av december och kommer att pågå löpande framöver med chans till förlängning. Ansökan Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden.Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka. Välkommen att söka!