OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Adecco Office & HR söker omgående en chefsassistent till vår uthyrningsverksamhet.Som chefsassistent kommer du att assistera ett flertal personer och arbetsuppgifterna kommer vara av varierande karaktär.Du kommer bland annat skapa annonser, uppdatera intranätet, ta fram diverse presentationer samt sammanställa diverse rapporter.Boka möten, svara i telefon samt sköta rese- och personaladministration är andra vanligt förekommande uppgifter.Det kan även vara aktuellt med delaktighet vid hel- och halvårsbokslut. Vi ser att du tidigare har erfarenhet av arbete som sekreterare eller assistent.Du har mycket goda datakunskaper i Ms Office, publisher samt att skapa pdf-filer.Du behärskar engelska i tal och skrift mycket väl. Som person är du flexibel och van vid att ta mycket egna initiativ men även van att följa klara och färdiga instruktioner.Du är tålmodig, smidig och har en hög integritet då du kommer hantera mycket sekretessbelagd information.Vidare är du prestigelös och en person som lätt hittar enkla och snabba lösningar på problem som kan uppstå.Vid anställning ser vi till erfarenhet samt personlig lämplighet. Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på Adeccos hemsida www.adecco.se.Rekryteringsprocessen startar omgående med löpande intervjuer.