OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco Office & HR söker nu en Human Recourses Business Partner till vår uthyrningsverksamhet. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat att fungera som chefsstöd, men innefattar även mer operativt arbete inom personalområdet.Exempel på arbetsområden är lönerevisionen, fackliga förhandlingar, omställningar, rekrytering, bonusprogram, arbetsklimatsanalys, försäkringar och utbildningsprogram.Resor inom Sverige och utomlands kommer att ingå i arbetet.Vi ser att du som söker har minst 3 års erfarenhet från kvalificerat arbete inom personalområdet.Vi söker inte en specialist utan någon som har en bred erfarenhet från flera personalrelaterade arbetsområden.Meriterande är vana av ledarskapsfrågor, förhandlingar, arbetsrätt och fackliga kontakter samt erfarenhet ifrån arbete med chefsstöd.Önskvärd utbildningsbakgrund är PA-programmet eller motsvarande.Personliga egenskaper som värdesätts är flexibilitet, god kommunikationsförmåga och social kompetens.Att vara förtroendeingivande och ha ett kundorienterat arbetssätt är en självklarhet.Vidare är du van att arbeta självständigt och driva egna projekt.Söker du ett arbete där det finns utrymme för kreativitet och personlig utveckling kan detta vara något för dig.Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet. Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.Intervjuer kommer att hållas löpande så välkommen med din ansökan redan idag!Du söker tjänsten genom att först registrera ditt CV på www.adecco.se och därefter ansöka.