OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag.Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se Nu behöver vi en receptionist/växeltelefonist till vår ambulerande verksamhet i Göteborg Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som receptionist och växeltelefonist och vara uthyrd till våra olika kundföretag inom Göteborgsområdet.Våra kundföretag är såväl mindre som större företag och är verksamma inom många olika branscher. Erfarenhet Ett krav är erfarenhet från arbete med en större telefonväxel.Som meriterande ses erfarenhet av arbete i reception.Vidare ser vi att du som söker har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska samt vana av arbete med Officepaketet.Har du körkort och tillgång till bil är det positivt.Personliga egenskaper Som person är du positiv, prestigelös och har en trevlig telefonröst.Du är flexibel och tycker om att ge bra service.Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult på Adecco och kommer att få arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens.Hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och skapa ett stort kontaktnät.Ansökan Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden.Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.seför att därefter ansöka. Välkommen med din ansökan!