OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adeccos kontor Automotive Professionals i Göteborg rekryterar tjänstemän till fordonsindustrin inom områdena ekonomi, logistik, inköp, HR och administration.Adecco är auktoriserat.Arbetsuppgifter Adecco söker en projektledarassistent till vår uthyrningsverksamhet.Du kommer att arbeta som assistent åt en projektledare i olika projekt.I arbetsuppgifterna ingår administrativa uppgifter såsom att föra mötesprotokoll, utforma presentationer i PowerPoint, boka lokaler och resor, administrativ planering samt att verka som en stödfunktion åt projektledaren.Erfarenhet Vi söker dig som tidigare har arbetat som assistent och som har goda kunskaper i SAP och Officepaketet.Vi har även som krav att du som söker har goda kunskaper i engelska och svenska.Personliga egenskaper Arbetet ställer stora krav på god servicekänsla, att du kan prioritera dina arbetsuppgifter samt att du är en god kommunikatör.Det är också viktigt att du är drivande och kan ta egna initiativ och ansvar. Vad kan Adecco erbjuda dig?Adecco söker dig som vill ha en snabbare, enklare och mer flexibel arbetsmarknad.Genom oss får du tillgång till tjänster som aldrig når den öppna marknaden.Du får möjlighet att prova spännande uppdrag i olika branscher, du får en bred arbetslivserfarenhet och du bygger upp ett värdefullt kontaktnät.