OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker dig som vill arbeta som receptionist hos en av våra kunder i Göteborg Vi söker till vår uthyrningsverksamhet dig som har tidigare erfarenhet av reception eller administration.Som receptionist kommer du att utgöra en servicetjänst internt som externt.Du kommer att ge stöd till företagets medarbetare i deras administrativa uppgifter.Du kommer även att ha hand om konteringar och administrationen kring de nyanställda.Dessutom kommer du att fortlöpande uppdatera företagets webbsida. Som person bör du vara initiativtagande och ordningsam.Du har förmågan att planera, prioritera och hantera mycket information och flera arbetsuppgifter samtidigt. Uthyrningen kan leda till rekrytering.Goda kunskaper i det engelska språket.Körkort är en fördel.Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.Start: Omgående Sök tjänsten via vår hemsida www.adecco.se Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.