OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder.I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder.Adecco arbetar med Staffing Services, Recruitment, Outsourcing samt Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Till vårt lokalkontor i Fagersta söker vi nu efter fler konsulter till vår verksamhet.Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens. Adecco i Fagersta söker nu en kvalificerade redovisningsassistent till vår uthyrningsverksamhet för arbete hos våra kunder. Vi söker dig som har flera års dokumenterad erfarenhet av ekonomi/redovisning.Lämplig bakgrund är ekonomi-/ redovisningsassistent som jobbat med löpande redovisning samt har goda IT-kunskaper (särskilt Excel).Erfarenhet av arbete med ekonomisystem är meriterande men inget krav. Service- och ansvarskänsla, samarbets- och initiativförmåga är egenskaper som vi värdesätter högt.Som person skall du ha god social kompetens, vara noggrann och ha intresse för att arbeta med siffror. Vi vill att du som person är drivande, självständig, kreativ och ansvarstagande.Välkommen med din ansökan så snart som möjligt.Urval sker löpande. Arbetstid/Varaktighet Dagtid.Heltid. Lön Fast lön.