Adecco söker Redovisningsassistent 50 %

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder.I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder.Adecco arbetar med Staffing Services, Recruitment, Outsourcing samt Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Till vårt lokalkontor i Fagersta söker vi nu efter fler konsulter till vår verksamhet.Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens. Adecco i Fagersta söker nu kvalificerade Redovisningsassistenter 50 %till vår uthyrningsverksamhet för arbete hos våra kunder. Vi söker dig som har flera års dokumenterad erfarenhet av ekonomi/redovisning.Lämplig bakgrund är ekonomi-/redovisningsassisten som jobbat med löpande redovisning samt har goda IT-kunskaper (särskilt Excel).Erfarenhet av arbete med ekonomisystem är meriterande men inget krav. Service- och ansvarskänsla, samarbets- och initiativförmåga är egenskaper som vi värdesätter högt.Som person skall du ha god social kompetens, vara noggrann och ha intresse för att arbeta med siffror. Vi vill att du som person är drivande, självständig, kreativ och ansvarstagande.Välkommen med din ansökan så snart som möjligt.Urval sker löpande.Vi tar inte emot ansökan via e-post.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Fagersta
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 23 februari 2009
  • Ansök senast: 1 mars 2009

Liknande jobb


Ekonomiassistent

14 november 2024

Redovisningskonsult

Redovisningskonsult

14 november 2024

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

11 november 2024