OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 60 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.För längre uppdrag hos kund norr om Varberg, med start i augusti, söker vi en sekreterare/administratör med ekonomikunskap.Uppdraget är på 50% till en början.Vi söker dig som har goda erfarenheter av att arbeta med administrativa uppgifter, exv protokollskrivning.Du har också erfarenhet av fakturering, beställningar och andra enklare uppgifter inom ekonomi.Om du har erfarenhet från byggsektorn så är det meriterande.Som person är du serviceminded, drivande och ansvarstagande.Du skall även vara engagerad och ha förmågan att snabbt kunna sätta dig in i nya arbetsuppgifter.Att vara positiv och bidra till ett gott arbetsklimat är självklara egenskaper för dig.Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet!Vad erbjuder Adecco?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag.Det är jobb som sällan kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Intresserad?Urval sker löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan snarast möjligt.Ansökan sker via hemsidan www.adecco.se, vi tar inte emot ansökningar via mail.