OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR partner till våra kunder inom områdena; Uthyrning, Rekrytering, Outsourcing och Career Services.Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra globala och lokala kunder optimala bemanningslösningar inom Ekonomi och Finans.Detta innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Adeccos kontor i Sundbyberg söker omgående en ekonomiassistent för uppdrag hos vår kund i Solna. Dina arbetsuppgifter kommer att vara: - Kundreskontra - Leverantörsreskontra - Underlag för avstämningar - Ta fram fakturaunderlag - Betalningar - Kontering - Bokföring Vem söker vi?Vi söker nu dig som har några års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent bakom dig.Ett krav är att du har vana att arbeta med stora volymer, att du behärskar engelska i tal och skrift och att du har erfarenhet av SAP.Som person är du social och har lätt för att knyta kontakter i organisationen.Du är självgående, tycker om att ta egna initiativ, noggrann och strukturerad.Du är positiv och trivs med att arbeta under stundtals hög arbetsbelastning och i flexibla arbetsmiljöer.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig, och en möjlighet att se och uppleva många olika branscher och organisationer!Eftersom du kommer att ha nära kontakt med såväl Adeccos kunder som våra uppdragsgivares kunder är det viktigt att du är kommunikativ och representativ.Tjänsten är en uthyrning som konsult inom vår uthyrningsverksamhet med start omgående.Intresserad?Då tjänsten skall tillsättas omgående önskas din ansökan snarast möjligt.Ansök om tjänsten genom att gå in på www.adecco.se och registrera dina uppgifter under "registrera CV".Bifoga ditt personliga brev och din meritförteckning.Ansök om tjänsten genom att klicka "ansök" direkt i platsannonsen.