Adeccos kund i Uppsala söker kontorsassistent/ekonomiassistent!

Adeccos kund i Uppsala söker kontorsassistent/ekonomiassistent!

Arbetsbeskrivning

Vill du ha en varierad arbetsdag med inriktning på ekonomi och tycker om att arbeta administrativt och ge service till andra? Vi på Adecco ger dig en möjlighet att utvecklas i en roll hos ett av våra kundföretag i Uppsala. Läs mer om rollen här nedan och skicka in din ansökan redan idag!

Om kunden
Kunden är en av få revisionsbyråer som har valt att specialisera sig på kvalificerade tjänster till bostadsrättsföreningar. Verksamheten grundades för över 30 år sedan och har utvecklat goda rutiner för att hantera de uppdrag som de åtar sig. Företaget strävar mot att ha nöjda kunder genom att finnas tillgängliga, följa god revisionssed samt att leverera i tid.

Om uppdraget
Du kommer att arbeta på kundens kontor i Uppsala. Här kommer du ha en kombinerad roll som kontorsassistent/ekonomiassistent och få hjälpa till där det behövs. Dina arbetsuppgifter varierar, och kan vara allt från att ansvara för kundkontakten, beställa kontorsmaterial, ta fram underlag till medarbetare och besvara telefonsamtal, posthantering och ta emot kunder. Ditt jobb är att finnas till hands för dina kollegor och ställa upp när, och där, det behövs.

Uppdraget är på heltid med start i februari och förväntas pågå till juni, med möjlighet till förlängning. Du kommer få en anställning i Adeccos konsultverksamhet och hyras ut till vår kund.

Om dig
Vi tror att du har arbetat med service och kontorshantering tidigare. Du som har läst ekonomi på gymnasiet och har några års arbetslivserfarenhet kommer snabbt att sätta dig in i dina nya arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har administrativa eller ekonomiska kunskaper kring bostadsrättföreningar. Har du datavana, goda kunskaper i Officepaketet och är flytande på svenska i tal och skrift är du rätt för denna tjänst. För dig som är ute efter ett långsiktigt arbete inom ekonomi och administration kommer detta vara ett perfekt uppdrag.

Du som brinner för service och är en flexibel, prestigelös person som trivs med varierade arbetsuppgifter kommer att gilla denna roll. Om du är noggrann, strukturerad och älskar ordning och reda kommer du att passa perfekt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet till tjänsterna sker löpande. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en intervju.

Kontaktuppgifter
Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Amila Dresevic på amila.dresevic@adecco.se eller 073 684 78 61.

Sökord
Kontorsassistent, Ekonomiassistent, Assistent, Ekonomi, Kontor, Uppsala, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 december 2022
  • Ansök senast: 8 januari 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administratör sökes till kontor i Nacka

16 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

16 december 2024

Administration

12 december 2024

Administratörer

12 december 2024