Adelis Equity söker nu en serviceinriktad Office Coordinator

Adelis Equity söker nu en serviceinriktad Office Coordinator

Arbetsbeskrivning

Adelis Equity är ett ledande, tillväxtfokuserat private equity-bolag och vi förstärker nu vårt business support team med en serviceinriktad stjärna som brinner för att ge kvalificerad service till kunder, samarbetspartners, leverantörer och medarbetare.

Om rollen
Som Office Coordinator arbetar du i tätt samarbete med vår Office Manager för att säkerställa ett väl fungerande kontor. Du kommer att ha ett operativt ansvar över reception, kontorsytor och konferensrummen. Dina arbetsuppgifter och dagar kommer variera efter behov. I stora drag är dina arbetsuppgifter:

• Ansvara för receptionen, post, bud, beställningar, enklare ekonomiadministration, etc
• Välkomna och ta emot kunder och gäster
• Sedvanlig kontorsservice, inklusive mötesförberedelser, inköp av material och förnödenheter, kontaktperson gentemot leverantörer mm.
• Planera, beställa och duka upp inför frukostmöten, luncher etc.
• Planering och genomförande av interna event tillsammans med Office Manager
• Vara delaktig i projektplanering av kontorets kommande renovering och expandering (feb-aug 2023)

Vem söker vi
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av service av världsklass, från kontor, hotell eller annan verksamhet som har högt ställda krav på funktion och kvalitet. Vi söker dig som är en teamperson och som trivs bra i en hands on roll med både service och administration. Du har förmåga att tänka själv och se lösningar på uppgifter och situationer som uppstår. Du behärskar något av våra skandinaviska språk fullt ut och är bekväm att tala och skriva engelska på god nivå. Vi arbetar i Office 365 och det är bra om du har generellt god teknikförståelse.

Som person är du driven och proaktiv med hög servicenivå, och har en utåtriktad och glad personlighet som gillar många kontaktytor. Vi söker dig som vill bli en viktig del i vårt team och säkerställa ett väl fungerande kontor samtidigt som du gillar att ge det lilla extra med kvalitet och känsla. Vi värdesätter att du är välorganiserad och strukturerad och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har en trygghet i dig själv och gott självledarskap där saker inte lämnas åt slumpen.
Ansökan
Känner du igen dig i ovan beskrivning och vill bli del av vårt härliga team vill vi gärna välkomna dig till oss så snart som möjligt med start helst i januari/februari 2023. För ev frågor om rollen, vänligen kontakta rekryteringskonsult Susanne Waering, susanne.waering@jurek.se. Intervjuer och urval kommer att ske löpande så tveka inte att söka redan idag. Varmt välkommen med din ansökan!

Vill du veta mer om Adelis Equity, se info här: https://adelisequity.com/ 

Sökord: kontorsassistent, office coordinator, reception, konferens, service, administration

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2022
  • Ansök senast: 21 januari 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024