Admin and Customer Service Representative till Abbott Rapid Diagnostics

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av administration och kundkontakt? Nu söker vi en snabblärd, kommunikativ och driven stjärna som är redo för ett kortare konsultuppdrag med start omgående! Är det du? Sök rollen idag!

Om kunden

I mer än 125 år har Abbott försett världen med nya produkter och teknologier som skapar möjligheter till hälsa för människor i alla livets faser. Idag sysselsätter dem ca 103 000 medarbetare, som tillsammans hjälper människor att leva inte bara längre utan även bättre, i mer än 160 länder. Abbott Toxicology Nordics är en del av Abbott Rapid Diagnostics och där arbetar ungefär 30 heltids- och 75 deltidskollegor. Kontoret är beläget i Kista.

Som global ledare är bolaget engagerade i att tillhandahålla innovativa lösningar och exceptionellt stöd till organisationer som försöker upptäcka och avskräcka missbruk av narkotika och alkohol. De levererar avancerade testsystem till en mängd olika branscher, inklusive arbetsgivare, myndigheter, hälsovårdskliniker, laboratorier, familjeadvokater, läkemedelsbehandling och rehabiliteringscenter.

Om tjänsten

Du ingår i ett team på 2 personer och kommer att ansvara för administration och support för bolagets testverksamhet.

Dina primära arbetsuppgifter är bland annat

- Hantering av det administrativa flödet för de drogtester som utförs
- Administration av remisser och testresultat


- Telefon- och mailsupport gentemot kunder, samarbetspartners och den interna organisationen
- Administration kring fakturering, post och CRM


I teamet ställs stora krav på både samarbetsförmåga och självständighet.

Kvalifikationer

Vi söker dig med erfarenhet från administrativt arbete. God datorvana och möjlighet att snabbt lära sig nya system är en förutsättning för att passa bra in i denna roll. Vi hoppas att du är en initiativtagande person som vill bidra till att utveckla rutiner och processer. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att hantera flera olika uppgifter parallellt samt föra noggrann administration i olika system. Att vara detaljorienterad och strukturerad kommer att vara mycket viktigt i denna roll.

Vi ser vidare att du har vana från att ha arbetat i en roll med kundkontakt, gärna via orderhantering. Vi tror att du värnar om långsiktiga goda relationer och har en social nätverkande förmåga och affärsmässig approach. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tror att du har följande personliga egenskaper

- Du är en serviceinriktad och engagerad medarbetare
- Du är självgående och handlingskraftig
- Du värdesätter noggrannhet och är strukturerad i ditt arbete


- Du har en väl utvecklad samarbetsförmåga

Tillträde, omfattning och anställning

Tjänsten är på heltid med kontorstider måndag till fredag och start är omgående. Detta är ett kortare konsultuppdrag till och med december 2021 med chans till förlängning.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på (mailto:amanda.wyser@hero.se).

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2021
  • Ansök senast: 26 februari 2022

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024