Admin & Coordination

Arbetsbeskrivning

Är du redo för nästa steg i din karriär? Lantmännen utsågs nyligen till Årets Talangföretag, vi söker nu någon till rollen som Admin & Coordination till vår IT-avdelning. Har du tidigare erfarenhet inom service eller office management kan detta vara rätt tjänst för dig! Det här är ett utmärkt tillfälle om du vill få chansen att växa och bidra till en global koncern som tar ansvar, från jord till bord.

Det här kommer du att göra

I den här rollen kommer du att stötta vår IT-organisation med en rad administrativa och koordinerande uppgifter. Rollen kan exempelvis innebära att du planerar inför kommande konferenser och event, gör inköp och beställer IT-utrustning, ser över kontorsplatser eller hanterar inkommande post. I tillägg kommer du se över vårt intranät Inside för att säkerställa att informationen är korrekt och göra kontinuerliga uppdateringar av bland annat organisationsscheman eller nyheter om nya kollegor.

Du kommer även stötta med onboarding av nya medarbetare genom att bland annat vara delaktig i planeringen av introduktionsdagar och interna utbildningar. Vi önskar att alla våra nya kollegor ska få en riktigt bra och minnesvärd start sina första dagar på Lantmännen, därför ser vi gärna att du bidrar till att dina nya kollegor känner sig varmt välkomnade. Avslutningsvis kommer du vara en del av arbetsmiljökommittéerna på våra kontor och där representera IT-organisationen.

Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor på Kungsholmen, Stockholm men resor till vårt kontor i Malmö förekommer. I rollen rapporterar du till Head of IT PMO, Åsa Österman.
Det här behöver du för att lyckas och trivas

Du har:

- Erfarenhet från en liknande roll inom exempelvis administration, service eller office management.
- Goda kunskaper i Office 360. Du har också goda förutsättningar att snabbt lära dig andra digitala plattformar eller system.
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift.

Du är:

- En doer som tycker om att ta initiativ och har ett pragmatiskt förhållningssätt till utmaningar.
- Skicklig på att bygga starka relationer med interna stakeholders. Du kan anpassa din stil och leverans till olika målgrupper, alltid med en positiv serviceinriktad attityd.
- Flexibel i ditt arbete och har förmåga att snabbt anpassa dig till nya direktiv eller förhållningssätt.
- Pålitlig, du levererar konsekvent enligt överenskomna mål och förväntningar.

Vad vi erbjuder dig

Lantmännen är en stor internationell koncern och vi har en unik bredd i vår verksamhet. Detta innebär att vi kan erbjuda utvecklingsmöjligheter med varierande inriktning för såväl specialister som generalister inom olika bolag och branscher i fler än 20 länder. Vi arbetar aktivt med intern rörlighet och vill bidra till att medarbetare utvecklas och känner engagemang varje dag. Together we reimagine the world of grain!

Låter det intressant?

Vi hoppas det! Ansök redan idag, men senast den 18/1 då vi arbetar löpande med de ansökningar som kommer in och därmed kan ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängts ned. I rekryteringsprocessen ingår både tester, intervjuer och för slutkandidat kommer vi genomföra en bakgrundskontroll via vår leverantör ToFindOut. Tester och telefonintervjuer kommer att genomföras löpande under ansökningsperioden.

Om du har några frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Michelle Naréus, Talent Acquisition Specialist på michelle.nareus@lantmannen.com.

Vi ser fram emot din ansökan!

Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. Vi ägs av 19 000 svenska lantbrukare, har 10 000 anställda, har verksamheter i ett 20-tal länder och omsätter 55 miljarder SEK på årsbasis. Med basen i spannmål förädlar vi åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av våra mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Bonjour, Kungsörnen, GoGreen, Gooh, FINN CRISP, Korvbrödsbagarn och Hatting. Vårt företag är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos våra ägare. Genom forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan tar vi tillsammans ansvar från jord till bord. Läs gärna mer på www.lantmannen.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Bennet
+46 40-665 51 03
Annelie Moldin
+46 709278783
Johanna Andersson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lantmännen
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 december 2022
  • Ansök senast: 18 januari 2023

Besöksadress

Sjötullsgatan 11
None

Postadress

Box 7420
Stockholm, 10931

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024