OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av ett kreativt och innovativt företag? Är du en hejare på det engelska språket, välstrukturerad och initiativtagande? Här väntar ett roligt och varierande arbete hos ett spännande företag!
Om tjänsten
Vi på Perido letar efter en Admin & Resource Management Support till vår kund, ett framgångsrikt och snabbväxande elbilsföretag med bas i Göteborg, där även den här tjänsten är placerad. Du erbjuds även möjlighet att arbeta på distans.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Admin & Resource Management Support kommer du att stötta designteamet med administrativt arbete. Du kommer att jobba i ett kreativt team som ständigt utvecklas, och du räds inte att rycka in när någon behöver stöttning. Mer specifikt kommer du att arbeta med följande:
Stötta chefer i designprocessen
Hantera företagets SRM-system
Stödja programansvariga i uppföljning av resurs- och kostnadshantering
Hålla koll och följa upp på konsulters arbetade timmar
Dina egenskaper
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är en organiserad och strukturerad person. Du har ett professionellt arbetssätt och vill vara med och bidra till ett positivt arbetsklimat. Vi ser även att du är kreativ och innovativ.
Är du vår nästa stjärna?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Minst 2 års erfarenhet av administration eller liknande arbetsuppgifter
Goda kunskaper inom MS Office, särskilt Excel
God förmåga att arbeta både individuellt och i nära samarbete med kollegor och samarbetspartners
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, på engelska och svenska
Meriterande:
Tidigare erfarenhet av SAP/SRM-mjukvara
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2023-10-01. Tillträde 2022-10-01.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Sandra Gudmundsson som kan nås på mejl sandra.gudmundsson@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33393 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.