Admin support

Admin support

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Dina huvudsakliga uppgifter blir att implementera och uppdatera resursplaneringen för projektgruppen, ingenjörsgruppen samt servicegruppen för kundprojekt.

Du kommer även att:

- Deltar och stöder chef för att utföra respektive uppgifter och hantera ansvarsområde, organisation eller tilldelade projekt.
- Övervakar alla informationsflöden, inklusive underhåll av papper och elektroniska filer.
- Analyserar strategiska eller operativa uppgifter inom tilldelat funktionellt område.
- Samlar in, analyserar och utvärderar relevant data och tillhandahåller omfattande rapporter och beslutsnoteringar.
- Förbereder presentationer, rapporter, statistiska diagram och genomgångar.
- Schemalägger, förbereder och åtföljer möten och möten, kompletterar mötesprotokoll.
- Hanterar integrering av nya kontorsteknologier och system efter behov.
- Upprätthåller konfidentialitet för all känslig eller skyddad information.

Arbetstid: 75% dagtid
Uppdragsperiod: Omgående- sista april med god möjlighet till förlängning.

Din profil

För att passa och göra succé i rollen ser vi at du har:

- Tidgare administrativ erfarenhet
- Tidgare erfarenhet av att jobba med databaser
- Mycket goda kunskaper i MS Projekt
- Mycket goda kunskaper i Officepaketet
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Cecilia Alegria Furberg och nås på cecilia.alegria furberg@unikresurs.se eller på

073-925 25 86

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2020
  • Ansök senast: 30 november 2020

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024