Admininstratör inom hårdvarusupport till SKF

Admininstratör inom hårdvarusupport till SKF

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av administration, försörjningskedja och upphandling? Då är kanske den här rollen för dig! Som hårdvarusupport inom administration på SKF kommer du att arbeta i ett globalt team, stödja både säljkollegor men också hantera delar av samarbetet med SKF:s reparatörer. Läs mer och ansök idag!

OM TJÄNSTEN
SKF utökar nu sitt kontor i Luleå med en administratör inom hårdvarusupport där du kommer hjälpa dem hantera och förbättra samarbetet med reparationspartner.
SKF erbjuder reparation och kalibreringsservice till sina kunder, och i den här rollen skulle du vara ansvarig för administrera och förbättra hur de arbetar med de interna processer och deras sätt att jobba med externa reparationspartners.

Du kommer att arbeta som konsult åt Academic Work. Tjänsten är med start omgående och pågår till slutet av december 2021. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
I den här rollen måste du vara en fantastisk kommunikatör, trivas med mycket kontakt med externa leverantörer och interna team. Vi ser vidare att du har ett sinne för siffror och ett öga för detaljer, samt att du gillar att ta dig an nya utmaningar.

Vidare kommer du till exempel arbeta med:
* Låneadminstration för länder som inte omfattas av EMEA hubs
* Verifiering av reparationstillstånd
* Verifiera fakturor från tredje part
* Reservdelshantering med tredje part reparation till SKF servicecenter och försäljningskonton
* Ta emot överlämningsuppgifter från SKF reparationscenter
* Försäljningsstöd för handhållna överförd till tredje part
* Processägare/ förändring ansvarig för service och reparation inom ansluten teknik

VI SÖKER DIG SOM
* Goda datorkunskaper och kunskap inom Officepaketet
* Erfarenhet av logistik och processer
* Erfarenhet av leveranskedja eller upphandling
* Behärskar engelska eftersom att arbetet sker på engelska

Vi ser det som meriterande om du har:
* 5 eller fler års erfarenhet inom hantering av försörjningskedja
* Har jobbat inom reparation och har koll på reservdelar osv
* Arbetat i SAP eller motsvarande
* Behärskar spanska

Som person är du:


* Kommunikativ
* Noggrann
* Problemlösande
* Strukturerad


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Luleå
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och SKFs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 maj 2021
  • Ansök senast: 6 juni 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör till Anstalten Västervik

Administratör till Anstalten Västervik

9 januari 2025

Amanuenser i datateknik

Amanuenser i datateknik

16 december 2024

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

9 januari 2025