Administaratör till företag inom fordonsbranschen!

Administaratör till företag inom fordonsbranschen!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete och är är du en självgående person som trivs med att vara spindlen i nätet? Nu söker vår kund en administratör som kan hjälpa till i ett större projekt med mycket kundkontakt och kontakt med övriga organisationen. Uppdraget börjar omgående och är en perfekt chans att få meriterande erfarenhet på ditt CV. Välkommen med dina ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu en administratör på heltid till vår kund i Bromma med start omgående. Uppdraget kommer att pågå i 3 månader , men kan komma att bli längre. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och är självgående. Du kommer få chansen att gå bredvid en erfaren kollegor under introduktionen för att sedan ta eget ansvar över dina arbetsuppgifter. Under hela uppdragets gång kommer du främst att arbeta med en kollega som är ansvarig för porjektet som du kommer att stötta upp i.

Under introduktionen kommer arbetet ske på plats hos kontoret, för att sedan övergå till en lite mer flexibel lösning där du endast kommer behöva åka in till kontoret 1-2 ggr i veckan.

Du erbjuds


* Möjlighet att få relevant erfarenhet och utvecklas på ett bolag som verkar internationellt
* Möjlighet att arbeta med erfarna och härliga kollegor
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
* Administration kring fakturering och orderhantering


* Koordinera leveranser, och prata med installationsteam och supportera slutkunden i projektet
* koordinering och säkerställa att deadlines hålls i projektet


Som administrativassistent kommer du även hantera enklare administrativa arbetsuppgifter.

VI SÖKER DIG SOM
Är tillgänglig omgående


* Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift, då språket används i det dagliga arbetet
* Har god systemvana och goda kunskaper i Office-paketet
* Har tidigare erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter


Det är meriterande om du tidigare har arbetat med fakturering i en tidigare tjänst.

Som person är du:


* Noggrann
* Serviceinriktad
* Självgående


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, 3 månader
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Bromma
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och företagets önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Mer information om företaget kommer att ges senare under rekryteringsprocessen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 december 2021
  • Ansök senast: 18 januari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024