OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag med en total omsättning på ca 170 miljarder SEK.I Sverige är vi rikstäckande med ca 50 kontor spridda från Malmö i söder och Luleå i norr.Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra globala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bamanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Adecco i Karlskrona söker en administratör 50% till vår uthyrningsverksamhet.Arbetsuppgifterna består av att vara behjälplig vid inköpsregistrering för HVC personal.Du ska kontrollera inköpsanmodan för omkostnadsmaterial samt sända ovan inköpsorder till leverantör.Du ansvarar även för att bekräfta/kontrollera inköpsordrar. I dina arbetsuppgifter ingår även att kontinuerligt uppdatera leverantörs-register.Det kan även tillkomma övriga administrativa uppgifter. Du ska ha relevant arbetslivserfarenhet och det är meriterande om du har arbetat med inköp tidigare.Du bör ha viss ekonomisk utbildning eller erfarenhet. För att klara av rollen tror vi att du är noggrann, strukturerad och arbetar med hög kvalite.Du ska vara administrativt kunnig.Du arbetar lika bra självständigt som i grupp och tar gärna stort eget ansvar.Du är utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor.Vi ser att du är glad, öppen och en positiv fläkt bland kollegor. Tillsättning sker omgående och intervjuer sker därför löpande.Din ansökan önskar vi få in via Adeccos hemsida www.adecco.se där du registrerar din profil och bifogar CV samt personliga brev.Klicka på knappen "ANSÖK" nedan för att registrera din ansökan.Välkommen med din ansökan!