Administatör/Ordermottagare

Administatör/Ordermottagare

Arbetsbeskrivning

Till vår kund i Finspång söker vi nu en administratör/ordermottagare! Du kommer få mer information om vår kund vid ett intervjutillfälle.

Vi söker dig som trivs med att arbeta strukturerat, som drivs av att driva arbetet framåt och som vill sprida härlig energi hos vår kund!

Vår kund är ett expansivt bolag som kan erbjuda dig en roll att växa in i, en bra sammanhållning med dina kollegor och ett bra arbetsklimat!

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till vår kund i 12 månader till att börja med. Det finns chans till förlängning och överrekrytering. Frågor gällande tjänsten ställs till ansvarig konsultchef, i detta fall Lajla Dzebic (lajla.dzebic@clevry.com). Vi använder oss av ett löpande urval och välkomnar din ansökan idag!

Din roll

I rollen som administratör/ordermottagare kommer du främst att arbeta med administration. En stor del av dina arbetsuppgifter kommer innebära att ta emot ordrar, orderbekräfta och orderadministrera. Du kommer också att arbeta med fakturering, koordinering och rapportera till närmsta driftledare.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Fakturering
- Koordinering
- Orderhantering och orderadministration


Start: Omgående, eller vid överenskommelse

Omfattning: Heltid, 12 månader

Arbetstider: Kontorstider

Placeringsort: Finspång



Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete, alternativt arbetat inom kundservice. Har du utöver detta en utbildning som gymnasieekonom eller studerat ekonomi ser vi detta som mycket meriterande men inget krav. Vi tror att du som person är driven och resultatorienterad som tycker om att driva projekt framåt. Då rollen kräver att du är spindeln i nätet är du som person flexibel och tycker om att arbeta med uppgifter parallellt. Vidare ser vi att du är noggrann, strukturerad och har en bra kommunikativ förmåga. Har du erfarenhet av affärssystemet Jeeves ser vi detta som meriterande. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav för tjänsten.



Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 704 80 03 69. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024