OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu en riktigt vass Administrativ Assistent till ett globalt läkemedelsföretag. Du kommer att tillhöra företagets inköpsavdelning där du kommer att assistera och supportera avdelningens medarbetare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer främst bestå i att skapa inköpsordrar i ERP systemet, uppdatera och stämma av leverantörsregister och priser, ta fram och skapa leverantörsunderlag mm.
Tjänsten är ett konsultuppdrag (heltid) med start i början av juni (senast 7 juni) fram till november. Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden AB.
Om dig
Vi söker dig tidigare erfarenhet av att arbeta som administratör eller administrativ assistent. Det är meriterande om du har erfarenhet av jobb inom läkemedels- och medicinteknikbranschen.
Viktigt för tjänsten är:
*Att du har god kommunikationsförmåga
*Att du är effektiv men samtidigt noggrann
*Att du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift
*Att du har mycket god datorvana
*Har god problemlösningsförmåga
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Administratör, Adminstrativ Assistent, Läkemedelsföretag, Uppsala, Adecco
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147