OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ansvara för administration, kommunikation, kundkontakter, marknadsföring och försäljning i tillväxt-företag inom utbildning och psykologi? Vi söker nu en nyckelperson som genom sitt engagemang i dessa för verksamheten viktiga uppgifter vill vara med och bidra till att modern psykologisk kunskap kan nå ut till fler individer, organisationer och professionella inom vården.
Om rollen
I anställningen kommer du arbeta med en bredd av uppgifter. Vi önskar finna dig som har utbildning eller arbetserfarenhet inom flera av arbetsuppgifterna och gärna vill lära dig de andra delarna i arbetet. Med tiden och företagets utveckling kan tjänsten också till viss del anpassas utifrån intresse och kunskap hos den anställde.
Vi söker dig som vill arbeta med:
Administration: till stor del utbildningsadministration kopplat till kursdagar & utbildningar men även andra delar av verksamheten.
Ansvar för företagets kommunikation, marknadsföring och försäljning. Exempelvis ta fram och följa upp strategi för att nå ut med info om kurser & andra tjänster, sköta sociala medier & andra kommunikationsvägar, skapa och följa upp annonser m.m.
Arbetsuppgifter inom ekonomi, bokföring, juridiska avtal.
Kommunikation & kundservice gentemot våra nuvarande, tidigare och potentiella kunder genom mejl & telefonkontakt samt möten & uppgifter som värd/värdinna.
Praktiska göromål så som inköp, enklare vardagligt underhåll av lokaler, göra i ordning fika vid större möten & events.
Din bakgrund
Har för tjänstens arbetsuppgifter minst tre års relevant arbetserfarenhet inom ett område som inneburit liknande arbetsuppgifter så som anges i denna tjänst, till exempel: Utbildningsadministration, CRM/kundutveckling, administration/management inom event/möten/turism, ekonomi, kommunikatör/informatör, marknadsföring/reklam, digitala medier eller försäljning från liknande brancher.
ELLER:
Är utbildad på eftergymnasial nivå inom något av följande områden: Administration (för ex. utbildning, vård, möten/event), pedagogik/utbildning, ekonomi, juridik, kommunikation, marknadsföring, digitala medier, försäljning.
Har lätt för att förstå kunders frågor, behov & önskemål & tycker om att genom engagemang, vänlighet och problemlösningsförmåga snabbt kunna hjälpa kunderna i stunden och även långsiktigt skapa de system som behövs för att bidra till nöjda kunder.
Har mycket god förmåga att kommunicera på svenska med en lätthet & snabbhet i att formulera dig i både text & muntligt. Kan även skapa texter på engelska & vid behov prata med kunder på engelska.
Är strukturerad & trivs i rollen med att skapa ordning och reda och på så vis bidra till att verksamheten flyter på smidigt för övriga anställda & kunder.
Tillräcklig vana vid att arbeta med IT/olika datorprogram för att snabbt kunna lära dig programvaror för administration, bokföring, samarbete inom företaget, digitala signeringar, uppdatering av information på hemsidor m.m.
Erfarenhet/utbildning kring att arbeta med eller intresse för att lära dig layout/grafisk design i syfte att kunna förmedla information på ett snyggt sätt.
Önskar vara en del av hela bolagets verksamhet och har förmågan att med tiden prioritera på egen hand vad som behöver göras först.
Ser det som en självklarhet att uppmärksamma allt ifrån små till stora saker som behöver åtgärdas. Kan ex. avbryta sitt planerade jobb för att fixa en trasig glödlampa eller tömma papperskorgen på kundtoaletten. Kommer på samma vis genom en med tiden större förståelse för verksamheten uppmärksamma förbättringsmöjligheter inom bolagets olika delar & bidra i det praktiska arbetet av ständig utveckling & förbättring.
Om företaget
Balevo Group AB arbetar med psykologtjänster och att anordna utbildning ledd av forskare och specialister inom psykologi. Bolaget är i utveckling där vi de närmsta åren planerar att bli en större organisation för att nå ut till fler med våra tjänster. Läs gärna mer om de olika delarna i vår verksamhet på: www.wisemind.se, www.psykologiteamet.se, www.balevo.se & www.khpm.se.
Att arbeta hos oss
Vi tycker att det ska vara roligt att gå till jobbet och att arbetsplatsen ska ge möjligheter till variation, utmaningar, lärande i vardagen och social gemenskap. Genom att vara en del av ett litet tillväxt-företag får du möjlighet att växa tillsammans med oss och ständigt utveckla nya färdigheter. Genom att försöka vara öppna, ärliga, omtänksamma och peppande mot varandra tror vi att vi tillsammans kan höja kvalitén på våra tjänster och nå längre. Vi som arbetar på Balevo Group har hög energinivå, tycker om att se få saker att hända snabbt och är beredda att anstränga oss för att finna smarta lösningar när utmaningar dyker upp. Samtidigt så tycker vi det är viktigt att främja hälsa genom ex. återhämtande pauser och variation i arbetsuppgifterna under dagen samt att man ska kunna vara helt ledig när man inte är på jobbet.
Den viktigaste värderingen i vår verksamhet är att det vi gör ska göra gott för andra människor och samhället i stort vilket förutom vilka tjänster vi erbjuder också påverkar våra arbetssätt där vi som företag vill vara klimatsmarta och på flera sätt bidra till ett hållbart samhälle.
Ansökan
Skicka så snart som möjligt din ansökan med mejl till info@balevo.se med följande delar bifogade:
1. Ditt CV
2. Personligt brev där du anger:
Varför du tycker tjänsten är av intresse
Vilka av dina egenskaper och erfarenheter du kan ha nytta av i tjänsten
Vad du önskar och planerar gällande ditt yrkesliv framåt.
Vad som är viktigt för dig på en arbetsplats för att du ska trivas.
Ev. preferenser gällande om det skulle passa dig bäst att i huvudsak arbeta på plats på vårt kontor i Göteborg (vi har även kontor i Lerum kommun) eller om du föredrar att delvis arbeta på distans. Även den procent (heltid, deltid?) du helst arbetar nu och framöver.
Annat som kan vara viktigt för oss att känna till om dig i vår rekryteringsprocess.
3. Valfritt: Om du har material/exempel på arbeten du har gjort från tidigare arbete eller studier som kan visa på förmågor relaterat till arbetsuppgifterna, ex. en skriven text, layout, analys, beräkningar eller liknande så får du gärna skicka med (max 3 st.) detta.
Välkommen att ställa frågor om tjänsten via mejl eller be oss ringa upp så hör vi av oss så snart vi får möjlighet.
Anställningen
6 månaders vikariat, start januari 2021. Goda möjligheter till förlängning.