Administration och Säljsupport till KUKA

Arbetsbeskrivning

KUKA AG är ett internationellt verksamt företag med en omsättning på ca 3.5 miljarder euro. Våra 14 200 KUKA-medarbetare - både de som arbetar på vårt huvudkontor och globalt - ser dagligen till att vi förblir en världsledande leverantör av intelligenta robotlösningar. Våra internationella kunder finns bland annat inom fordonsindustrin och General Industry. KUKA är en helhetsleverantör: Vi levererar allt från enskilda komponenter till helautomatiserade anläggningar. www.kuka.se

Drivs du av administration och vara ett stöd till dina kollegor? Då kan det var dig vi söker!

Nu söker vi en Administratör och Internationell säljsupport till KUKA Nordics. Tjänsten ingår i KUKA Nordics Customer Service organisation. Du kommer ha en nyckelroll mot det administrativa och sälj teamet i KUKA Nordic AB marknadsområde för robotar och tillhörande utrustning som produceras och levereras av KUKA .

Uppdraget handlar primärt att inom försäljningsprocesserna arbeta och utveckla verksamheten genom att stödja Administrations och säljorganisationen med order, avtal m.m för vår kunder i Sverige, Danmark, Finland, Norge och Baltikum.

Rollen innehåller även administration till andra avdelningar, orderhantering, fakturering & rapportering

För att trivas i rollen bör du vara strukturerad och gilla att vara spindeln i nätet, samt bekväm i engelska som är koncernspråket. Vi ser gärna att du har erfarenhet av logistik och ekonomiutbildning

I arbetsuppgifterna ingår också:

• Hantering av order och transporter
• Orderhantering av reservdelar
• Bokning av underhållsavtal
• Hantering av prislistor och rabattavtal
• Administration av ramavtal
• Godkännande av offerter

Låter det som en spännande utmaning? Varmt välkommen med din ansökan!

KUKA Nordic erbjuder

Goda möjligheter till kompetensutveckling
Ett jobb med stor variation, intressanta arbetsuppgifter och tydliga personliga mål kopplade till företagsstrategierna
Frihet under eget ansvar
En god arbetsmiljö och trevliga arbetskamrater
Högt kund- och affärsfokus

Tjänsten är placerad i Västra Frölunda och du rapporterar till Sales manager Nordic & Baltic


Ansökan

Vi samarbetar med PXPress i denna rekrytering. För frågor kontakta rekryteringskonsult Sandra Syrén Eriksson sandra@pxpress.se 0706780333

Vi arbetar med ett kontinuerligt urval så sänd in din ansökan så snart du kan

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PXpress
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2022
  • Ansök senast: 25 februari 2022

Liknande jobb


Administrativ assistent

Administrativ assistent

14 november 2024

Administratör sökes till kund i Borås

Administratör sökes till kund i Borås

14 november 2024

Administratör till Förskoleförvaltningen

Administratör till Förskoleförvaltningen

14 november 2024