Administration/ekonomi till ungt målarföretag

Arbetsbeskrivning

Vi är ett ungt och nystartat måleriföretag med många kunder och leads som väntar på att få hjälp av våra duktiga målare. Nu behöver vi hjälp med det administrativa kring vår verksamhet.

Vi letar efter dig som har erfarenhet från självständigt arbete med ekonomi och administration, gärna inom vår bransch, dock ej ett krav. Du behöver vara ordningssam, lyhörd, driven och behöver förstås ha god datavana.

DITT ARBETE
Du kommer självständigt att ansvara för all personaladministration, allt från anställningsavtal, lönehantering till ledigheter och frånvaro. Du hjälper även till vid rekrytering med bland annat intervjuer och referenstagning. I arbetet ingår även löpande fakturering och en del avtalsskrivning med våra kunder. Vi tar hjälp av en redovisningsbyrå med övrig bokföring och redovisning.

Du kommer att rapportera till VD och samarbeta projektledaren som bokar in alla jobb och skriver offerter.

VI ERBJUDER
Vi är ett litet företag med korta beslutsvägar där alla medarbetare är mycket viktiga för resultatet och är därför mycket betydelsefulla. Du kommer att få ett fritt arbete med mycket ansvar och du kommer själv att kunna påverka hur rollen kommer att se ut.

ANTAR DU UTMANINGEN?
Känner du att du vill ha ett utvecklade arbete där din insats är betydelsefull för kunderna, dina kollegor och för företaget, skicka en ansökan (CV och personligt brev) och beskriv varför du skulle passa för den här tjänsten hos oss.

Vill du veta mer, skicka ett mejl med dina kontaktuppgifter så hör vi av oss.

Sammanfattning

Postadress

Västertorpsvägen 135
HÄGERSTEN, 12944

Liknande jobb


21 november 2024