OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MSX International - ett växande internationellt företag som erbjuder ett brett sortiment tekniska supporttjänster för bilindustrin. Vi är mer än 6000 anställda och finns i 25 länder varifrån vår nordiska verksamhet drivs från kontoret i Göteborg. Besök gärna www.msxi.com för mer information. Nu söker vi en Administration/Ekonomiassistent, en tjänst på 50%. Vi har 4 nordiska filialer och ett svenskt AB. Administrationen och ekonomin för samtliga bolag sköts från vårt kontor i Göteborg. Tjänsten är ny vilket ger dig möjlighet att utveckla och effektivisera den. Det finns även möjlighet till att den blir mer än 50%. Arbetsuppgifterna är b la: -Vara behjälplig i Leverantör- och Kundreskontran -Resebeställningar för våra anställda. -Hotellbokningar för våra anställda och utländska kollegor. -Öppna posten och distribuera denna till berörda. -Ansvara för vår telefonväxel och ta emot besökare till kontoret. -Underhålla personalarkiv och var behjälplig med förfrågningar kring det. -Kontakt för våra leverantörer och kunder. -SPP och Bliwa kontakt, uppdatera löner och antal sparare. -Inköp av kontorsmaterial till våra kontor i Göteborg och Stockholm. -Anordna våra årliga Julbord och Kick-off samt andra tillställningar inom företaget. Utbildning och kompetens: Du som söker skall ha minst gymnasial utbildning. Du kommer att jobba i nära kontakt med vårt engelska moderbolag vilket innebär krav på god engelska i tal och skrift. Då vi har anställda över hela norden är kunskaper i ett annat nordiskt språk meriterande, men inget krav. Tjänsten innebär en del resande, främst inom Göteborg men resor till vårt kontor i Stockholm kan förekomma. Körkort är därför ett krav. Vi ser att du: Är en person med gott ordningssinne och arbetar strukturerat och är noggrann. Är stresstålig och med förmågan att kunna "hålla flera bollar i luften". Är van vid att jobba som "spindeln i nätet" med framåtanda och gillar att ta tag i saker och arbeta efter eget initiativ. Är van vid att arbeta med service och kvalitet som ledord, mot kunder, leverantörer och kollegor. Har stor portion humor och utan problem att jobba på ett mindre kontor med bara goa människor. Tjänsten skall tillsättas så fort som möjligt! Välkommen att ringa eller maila vid frågor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Account Manager Mikael Lundquist
Team Leader Mats Sporrong
Team Leader Mats Sporrong
0725-722990
TeamLeader Katrine Hansen
Account Manager Predrag Bojanic
Team Leader Mika Matero
Rekryteringsspecialist Ninni Andersson
Team Leader Per Bane
Team Leader Per Bane
0768-792012
Team Leader Per Bane
0768792012