OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutna till Far. Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet samt följer branschens etiska regler. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se Administratör sökes till snabbväxande företag med kontor i Täby (Täby Centrum)! Uppdraget är till en början en inhyrning men med stora chanser till anställning hos företaget. De är 10 anställda. [ I och med att företaget är relativt nytt och växer så är arbetsuppgifterna varierande och det krävs att man tycker om att ta ansvar och initiativ och att man kan arbeta självständigt. Vana från kontorsarbete och erfarenhet av Officepaketet är ett krav. Har du erfarenhet av VISMA SPCS så är det meriterande. [ Arbetstiden är ca 50% av en heltid, med önskemål om att man arbetar varje dag måndag till fredag eller fyra dagar per vecka. Arbetstiden kan komma att utökas vartefter företaget växer. [ Exempel på arbetsuppgifter: - Posthantering - Registrera leverantörsfakturor samt se till att de blir attesterade - Betala leverantörsfakturor över internetbank - Likviditetshantering (prognos och bevakning) - Hantering av kundfakturor - Boka kvitton mot 3 företagskort - Inköp till kontoret (köket, kontorsmaterial, annat) - Plocka undan och se till att det ser snyggt ut på kontoret och i köket - Mycket annat som kan förekomma på ett mindre kontor Observera! Var vänlig berätta när du har möjlighet att börja på ett nytt jobb i samband med att du skickar din ansökan. Önskemålet från vår sida är start i början av december men det finns flexibilitet.