OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
EZ Gruppen AB bedriver verksamhet inom byggbranschen och är sedan starten 2012 etablerade i Botkyrka. Bolaget erbjuder sina kunder tjänster inom mark och anläggning, gata, väg och fastighet, där kunderna varierar från offentlig förvaltning, bostadsrättsföreningar, kommersiella fastighetsägare och stora byggföretag. Bolaget har idag ca 15 anställda. Som administrations– och ekonomiansvarig har du generellt ansvar för allt inom verksamhetens ekonomi - och administrativa område. Du får möjlighet att skapa rutiner för dina ansvarsområden och att driva, utveckla, samordna och följa upp de ekonomiska och administrativa processerna. Vi söker en person som är ansvarsfull, självgående och noggrann. Vidare är du nytänkande, har förmåga och är flexibel, då arbetsuppgifterna kan variera. Du kommer till stor del att arbeta självständigt och rapportera till VD.
Högskoleutbildning inom ekonomi eller liknande och erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter förväntas vi att du har. Vi kräver att du talar och skriver flyttande svenska.
Vi söker nu en administrations– och ekonomiansvarig till vårt lilla kontor på heltid. Arbetsuppgifterna är varierande och består av:
• Hantering av post
• Fakturering
• Övervakning av upphandlingar
• Projektadministration
• Löneadministration
• Ekonomiska transaktioner
• Regelmässig kontakt med myndigheter, leverantörer och kunder
• Regelbunden uppföljning med VD
Därutöver tillkommer arbetsuppgifter som utveckling av miljö – och kvalitetssamordnare inom företag och mindre omfattning av bokföring.