OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hyrpersonal Sverige bemannar och rekryterar inom alla yrkesområden med hela Sverige som arbetsfält!Vår målsättning är, och har alltid varit att vara snabbast och bäst på rekryteringar och att hyra ut de bästa medarbetarna, något som alltid leder till anställningar hos kund, inget skall vänta till morgondagen! Vi söker för kunds räkning en administrationsansvarig omgående![ Tjänsten kräver en självständig, utåtriktad person med bra språkkunskaper i engelska och en utvecklad serviceförmåga. Vidare har du en mycket stor kommunikativ förmåga i tal och skrift samt datorvana är självklara kompetenser, liksom även hög arbetsförmåga och samtidigt kunna hålla många bollar i luften i ett högt tempo, smidighet och en positiv utåtriktad serviceförmåga. Arbetuppgifter: Samtliga förekommnade kontorssysslor som förekommer avseende våra terminaler i Skåne, (Malmö, Helsingborg och Trelleborg) vilket innebär att Du skall sköta allt det "pappermässiga" ( bland annat rapporter till kunder, underlag till huvudkontoret i Göteborg, olika hanteringsrapporter, fax, mail etc.) som förekommer, detta så vår driftpersonal helt kan ägna sig åt driften i verksamheten, uppbackade av Dig på den administrativa sidan.Du skall även vara den som svarar i telefon och vidarebefodrar samtalet vidare till rätt person, i det fall att det inte rör en fråga som Du själv kan svara på. Du är medveten om att telefonsamtal kan förekomma även efter kl.17.00 då våra kunder är internationella.[ Tjänsten är nyinrättad som tidigare har skötts av driftpersonal. Krav: Tillgång till egen bil(milersättning betalas för körning i tjänsten) Du är icke rökare Tillgänglighet: Mobiltelefon är PÅ dygnet runt [ I denna rekrytering samarbetar vår kund med Hyrpersonal Sverige, vänligen kontakta [ [