OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VÅRT LÖFTE TILL DIG
Genom att vara i en ständigt föränderlig miljö kommer du att ha möjlighet att lära dig om verksamheten från olika perspektiv. Vår platta hierarki låter dig uttrycka din kreativitet och bli erkänd för din nyfikna och proaktiva attityd!
KONTAKTUPPGIFTER
Tjänsten är baserad i Stockholm
Heltid 100%
Tillsvidareanställning
Hybridmodell (kontors- och hemmakontorsmodell)
Startar omgående (förhandlingsbart)
Nödvändiga färdigheter
Fakturering
Kontraktshantering
Kundtjänst
Olika AR-uppgifter såsom betalningspåminnelser, konkurshantering och kreditupplysning
Uppdatering av stamdata, konfigurering av nya konton och uppsägningar
Rapportering
Behandling av AP-fakturor
Hantera inkommande post (leverantörsfakturor, officiell dokumentation från myndigheter, företagsbrev etc.)
Erfarenhet som krävs
För att lyckas i rollen bör du ha:
2-3 års erfarenhet av en liknande roll (till exempel backoffice-support, kontorsadministration eller AR-AP-bakgrund, eventuellt faktureringsbakgrund).
Kunskaper om affärssystem (ERP)
Grundläggande kunskaper om Microsoft-paket (Word, Excel, Outlook)
Tidigare arbetslivserfarenhet i ett internationellt företag
Behärska svenska och engelska flytande (C1-nivå)
Förmåga att arbeta självständigt och proaktivt.
Förmåga att prioritera inkommande frågor och organisera därefter
Laganda
Kundtjänstinriktad och serviceinriktad