OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I rollen som arbetsledare ansvarar du för planering, uppföljning och kvalitetskontroll av leveransen inom olika servicetjänster som lokalvård, vaktmästeri, landscaping, restaurang, post med mera, för en stor och viktig kund till Sodexo. Du har fullt resultat- och budgetansvar samt personalansvar. Jobbet är mycket varierande och en stor och viktig del av arbetet är de löpande administrativa arbetsuppgifterna samt rapportering till kunden som följer strikta deadlines. Du medverkar i telefonavstämningar varje vecka som berör kostnads- och kvalitetsuppföljning samt ansvarar för den dagliga faktureringen, budget- och kostnadsregistering. Du har tät dialog med leverantörer och övriga externa och interna kontakter. Arbetet innebär även praktisk problemlösning, att leda och motivera din personal, utveckla arbetet med kunden genom besparingsförslag samt skapa nya rutiner och administrativa mallar. Du arbetar även med rapportering mot Sodexo samt genomför möten med kunden i syfte att både följa upp och sälja in tilläggstjänster. På sikt kommer du ta ansvar för fler kunder inom både privat och offentlig sektor. Du ingår i distriktets ledningsgrupp.
För att lyckas i tjänsten tror vi att du står för värderingar som; serviceanda, laganda och utveckling. Som arbetsledare hos Sodexo kommer du få ett roligt och utmanade arbete med stor variation. Sodexo lägger stor vikt vid personlig utveckling hos sina arbetsledare och du kommer i rollen få ta del av ett stort kompetensutvecklingspaket. Visar du framfötterna är utvecklingspotentialen inom företaget god.
Du kommer att utgå från Sodexos kontor i Helsingborg men även arbeta hos kunden som ligger i Helsingborgsområdet.
VI SÖKER DIG SOM...
- Har tidigare erfarenhet av personalledning, administration och uppföljning
- Gillar att arbeta i Excel med att ta fram exempelvis beräknings- och faktureringsmodeller
- Är bra på att planera och organisera både ditt eget och dina medarbetares vardag
- Har en eftergymnasial utbildning gärna inom ekonomi eller teknik
- Drivs av egentutveckling och vill arbeta nära ditt kundföretag samt söker dig till en organisation som tar väl hand om sin personal
- Mycket god kunskaper i svenska och engelska då rapporteringen kommer ske på båda språken
- Har B-körkort och tillgång till egen bil
Har du tidigare erfarenhet av servicebranschen och lokalvård är detta starkt meriterande. Likaså om du har erfarenhet och/eller kunskap av Lean 5S.
Som person tror vi att ditt sätt att skapa struktur öppnar upp för att vara flexibel och anpassa dig efter ändrade omständigheter. Problem ser du snarare som möjligheter och du har ett lösningsorienterat förhållningssätt i vardagen. Vidare är du trygg och stabil i dig själv och skiljer på det personliga och professionella. Då rollen innebär resultatansvar är det viktigt att du är affärsmässig och fokuserar på kostnader och intäkter. Självfallet ser vi det som viktigt att du har lätt för att samarbeta med olika typer av människor med olika bakgrund.
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på mal04@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail.
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid, tillsvidare
ANNONSID: 14948615
PLATS: Helsingborg
KONTAKT: Rekryteringskonsult Louise Olsson, 040 - 25 44 31
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Frank
040-607 74 80
0701617376
Rekryteringskonsult Louise Olsson
Konsultchefsassistent Chloé Ekeram
Daniel Tängemyr
Konsultchef Fay Godderidge
040-254420
Konsultchef Kerstin Åkesson
Konsultchef Julia Frank