OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administrativ assistent
Är du en erfaren administratör med energi, driv och nyfikenhet? Söker du en tjänst som innebär en dynamisk vardag med mycket variation? Vill du arbeta i växande rysktalande redovisningsbyrå ?
Om tjänsten
Som administrativ assistent kommer dina arbetsuppgifter bestå av att bistå chef, medarbetare med administrativ support och service. Du kommer ha ett nära samarbete med myndigheter och stötta kollegor med administrativa uppgifter såsom överklagade och kompletterande underlag Arbetsuppgifter som är vanligt förekommande är hantering av inköpsordrar, uppföljning av tidrapporter och fakturor samt hantera on-boarding och off-boarding processen av kunder. Du kommer även arbeta med uppdatering av kommunikationsplattformar b.la. Blikk mm .
Eftersom många av våra kunder pratar bara ryska/ lettiska/ litauiska/estniska det är viktigt att du som administratör kan ryska plus ett av detta språk.
Ryska är krav för denna tjänst, lettiska/litauiska/ estniska är meriterande. Ukrainska är meriterande också.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.