Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter;

- Kvalitetssäkring genom avlyssning av säljsamtal (primär arbetsuppgift)
- Kvalitetssäkring genom aktiv lyssning av pågående säljsamtal
- Administrativa sysslor så som föra statistik (Office excel/OpenOffice)
- Div. kontorssysslor

Kvalifikationer;

- 18 år
- Dokumenterad erfarenhet av Microsoft Office eller OpenOffice
- Väldigt noggrann som person
- Hög förmåga att fatta egna beslut
- Självgående/initiativtagande
- Positiv samt god social förmåga
- Kan uttrycka dig väl i tal och skrift

Tidigare erfarenhet inom liknande jobb är meriterande. Vi ser gärna att du är bosatt i Gävle, då vi bedriver vår verksamhet på denna ort.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Call-Up Gävle AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 1 mars 2010
  • Ansök senast: 30 april 2010

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024