Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en flexibel lagspelare som brinner för administration och service.

Dina arbetsuppgifter

Som administratör kommer du att ha en central roll i att stötta och avlasta företagets VD med mycket varierande uppgifter. Det kan innebära allt ifrån att renskriva anteckningar, sammanställa dokument, registrera, boka möten och resor till att förbereda och planera sammanträden och konferenser. Då tjänsten är nyinrättad ger den dig som är ansvarstagande utrymme att utvecklas i takt med att uppgifter kan tillkomma.

Din profil

Krav:

Utbildning på gymnasial nivå
Erfarenhet av att arbeta med administration
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
God datorvana
B-körkort

Meriterande:

Eftergymnasial utbildning
Ekonomikunskaper

Vi ser att du som söker är noggrann, strukturerad och stresstålig. Du förstår vikten av god service och har ett stort intresse för administration. Du trivs i en roll där du stöttar och hjälper till och har öga för detaljer och ?det där lilla extra?.

Välkommen med din ansökan till: jobb@scandiabemanning.se
I din ansökan skickar du ditt CV med referenser och en kort presentation med profilbild.

OBS! Vi tar ej emot ansökan via telefon.
Uppfyller du inte de krav vi ställer kommer din ansökan inte att beaktas.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marknadschef Christian Johansson

Marknadschef Christian Johansson

Christian Johansson

Sammanfattning

Besöksadress

Smedjegatan 5
None

Postadress

None
MOTALA, 59137

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024