OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en administrativ assistent till ett större företag i city för ett långsiktigt uppdrag med tillsättning i januari. Du kommer att arbeta för firmans jurister och delägare men arbetet innebär även samarbete med övriga assistenter då ni tillsammans ansvarar för all administrativ support inom våra verksamhetsgrupper. Rollen är generellt bred och går i stort sett ut på att arbeta proaktivt med varierande arbetsuppgifter som exempelvis; mötes- och resebokningar, tid- och reseräkningar, arrangemang av seminarier, redigering av dokument och strukturering av dokumentation och ärendeakter samt en mängd andra ad-hoc uppgifter. Vi söker dig som minst har gymnasieexamen och flera års erfarenhet av administrativt arbete. Du är en van datoranvändare framförallt i Office-paketet (Word, Outlook och PowerPoint) version 2007 och har inga problem att lära dig nya system. Du kommunicerar obehindrat på engelska både i tal och skrift. Vi lägger självklart även stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att nå framgång i denna tjänst är det viktigt att du är strukturerad, självgående och ansvarsfull. Du är även en positiv och social person som trivs i en professionell miljö med ett högt arbetstempo. Vi erbjuder dig möjligheten att få arbeta med motiverade och duktiga medarbetare i en internationell och trivsam arbetsmiljö med service av allra högsta klass. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan idag. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.academicresource.se klicka på Sök jobb och ange referensnamn: admma
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90