Administrativ Assistent

Arbetsbeskrivning

Är du en social nogrann person som vill arbeta med administration på ett trevligt företag?
Då ska du kolla hit!

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta i nära kontakt med en annan administratör på ett företag och ha hand om fakturering, föreberdelse till fakturering, registrering av leverantörsfakturor/leverantörsreskontra, svara i telefon och ta emot ordrar, och arbeta i deras affärssystem. Du kommer få upplärning på plats.






Om företaget

Företaget etablerades 1979 och är beläget i Norrköping. Deras huvudsysselsättning är installation av olika larm och låssystem. Till exempel brandlarm, inbrottslarm, kamerasystem, trygghetslarm, kodlås, driftlarmer m.m.
Och dom söker nu ännu en administrativ assistent till kontoret.

Din profil

Kanske studerar du på distans och vill varva med ett deltidsjobb, eller så kanske du varit mammaledig och vill komma ut i arbetslivet igen?


Skallkrav:
- Goda kunskaper i svenska tal och skrift

Meriterade krav:
- Utbildning och tidigare erfarenhet av arbete i word och excel
- Datorvana
- Liknande arbete sedan tidigare

Personliga egenskaper:
- Social
- Driven
- Utåtriktad

Vi kommer gå mycket på dina personliga egenskaper!




Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor

Omfattning: deltid 50% med chans till större omfattning.
Start: Omgående


Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 2 maj 2016

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


31 oktober 2024

Praktikant inom administration sökes!

Praktikant inom administration sökes!

9 oktober 2024