OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund söker vi nu en administrativ assistent["Allt-i-allo".Uppdraget är på heltid men kan någon gång i månaden innebära någon kortare arbetsdag.Beroende på hur[väl utfallet blir av tjänsten kan det blir fråga om ett mycket långt uppdrag alternativt ett övertagande[från kundens sida.Detta innebär att svara i telefon, ta emot bud/besökare och[ställa iordning konferensrum.Vidare kommer du att hålla ordning i köket, beställa kontorsmateriel, scanna/registrera fakturor, boka resor samt göra enklare powerpoint-presentationer.Utöver detta kan flera saker tillkomma som tillhör[det dagliga arbetet kring kontoret.[ Din Erfarenhet Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter tidigare och trivs med att fixa saker.[Då en del av jobbet[innebär[arbete i Outlook och office-program har du givetvis erfarenhet av detta.Det är viktigt att du trivs med att alla dagar inte ser helt lika ut.Vidare ser vi att du är ordningsam, utåtriktad och noggrann.Vi kommer att ta stor hänsyn till dina personliga egenskaper.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051