OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort beskrivning av företaget:
Ambassad
INFORMATION OM LEDIG TJÄNST
---------------------------
Titel: Administrativ assistent
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Algeriets Ambassad i Sverige söker administrativ assistent, gärna med algeriskt medborgarskap
Beskrivning av kvalifikationer:
Du har akademisk utbildning (bokföring/ekonomi), har relevant arbetslivserfarenhet.Det är ett krav att du pratar och skriver franska, engelska och svenska utant problem.Du bör även ha god kunskaper i Office-programmen och Excel.
ANSTÄLLNINGSVILLKOR
-------------------
Tillträde: omgående
Övriga villkor:
vikariat för föräldrarledighet
ANSÖKAN
-------
Skriftligt: Enbart skriftligt
Andra uppgifter:
Enbart skriftligt.Skicka din ansökan skriven på franska eller engelska per e-post.
KONTAKTPERSONER
---------------
Funktion: Administratör
Namn: SEFOUANE Abou bakr
E-post: Telefon: