Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Värnamo kommun i Småland är en tillväxtregion. Ett framgångsrikt näringsliv, hög sysselsättning, goda kommunikationer och en väl utbyggd offentlig service kännetecknar vår expansiva kommun med drygt 33 000 invånare.

Upphandlingsförvaltningen arbetar med frågor som hör till upphandlingsnämnden och inom verksamhetsområdet inköp/upphandling.
Förvaltningen är även ansvariga för kommunens distributionslösning, fordonshanteringen, samtliga leverantörsfakturor och införandet av elektronisk handel m.m.

Fakturabehandling av kommunens leverantörsfakturor enligt arbetsrutin.
Hantering av Elektroniska fakturor innebärande Edi-beställningar och hantering av kundförteckning och (elektronisk prislista) PRICAT. Upplägg av nya och befintliga leverantörer gällande Svefaktura.

Vi söker dig med erfarenhet av att arbeta med fakturahantering och frågor rörande Edi-beställningar. Det är även en fördel om du har erfarenhet av att arbeta med handläggning inom offentlig sektor och har goda IT-kunskaper.
Kunskaper kring elektronisk handel är meriterande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Värnamo kommun 0683
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Vi tillämpar individuell lönesättning Flexibel arbetstid
  • Publicerat: 19 augusti 2013

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024