OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi nu en administrativ assistent till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Som administrativ assistent har du både interna och externa kontakter. 50% av tiden kommer du att ha hand om vardagligt administativt arbete samt vara stöd inom området marknadsföring. 50% av tiden kommer du att vara inriktad mot Norge, ta emot samtal, boka möten och liknande uppgifter inom säljområdet. Vi söker dig som har minst 1-2 års erfarenhet av kontorsarbete,[gärna[med inriktning event management[samt tidigare kunskap av[inköpssystem.[Som person är du[motiverad och innehar förmåga att ta direktiv.[Det är också av stor vikt att du har förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Du behärskar MS Officepaketet utan problem, samt är flytande i svenska och engelska. Det är inget krav att du ska[tala flytande norska men du[ska ha förmågan att förstå det norska språket då du kommer att ha flera norska kontakter. Det är mycket meriterande om du dessutom har kunskaper i något annat nordiskt språk. Vi ber dig att skicka in din ansökan snarast eftersom urvalsarbetet sker kontinuerligt. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag. [ [ [
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37